Yacine Brahimi

Yacine Brahimi, Rennes altyapısındaki birçok genç yıldız adayından biri. 8 Şubat 1990 doğumlu ve Cezayir asıllı. Son dönemde değindiğim birçok oyuncu Cezayir asıllı ve Fransa tarafından futbol anlamında hala sömürülen Cezayir hakkında bir yazı yazmıştım. O kadar çok Cezayir den bahsettim ki, benim de Cezayirli olduğumu düşüneceksiniz (;

Brahimi, Rennes altyapısının gözbebeği  ve Rennes genç takımıyla katıldıkları turnuvalarda şampiyonlukları var. Brahimi ‘nin, Clairefontaine mezunu olduğunu da belirtmek gerektiğini düşünüyorum. Onun hakkında internette çok fazla bilgi bulunmuyor ve bu sezon Rennes formasını hiç giymediği için izleme fırsatım da olmadı. Ancak intenette birkaç videosu var ki, kesinlikle izlemelisiniz.

Bu ismi ilerde daha sık duyacağız diye düşünüyorum.

Video-1
Video-2

Yorum bırakın