Anybody have seen my baby!

Neredeyse karanlik olmus durumda buralar… Bulutlarin arasindan azcik bir isik siziyor, onla yetinmeye calisiyorum. Bayrammis bugun. Hissetmek mumkun degil buralarda. O yuzden Baris Manco’dan “Bugun Bayram” sarkisinin videosunu degil de, bunu ekliyorum. Dinleyin demiyorum, izleyin diyorum. Benim yasadigim donemin sonlarinda youtube yasakliydi “Sansurler” ulkesine cevrilmeye calisilan Turkiye de. O yuzden Dailymotion linki ekliyorum. Umarim o aciliyordur.

Bu kadar los bir ortamda dinlenebilecek en guzel sarkilardan biri benim adima. Dinlemeyenin “Bayrami kutlu olsun.” Dinleyenler ise, hosgeldiler benim dunyama :)

Anybody have seen my baby!’ için 2 yanıt

  1. dailymotion iyidir,ben de kullanırım.ama şu an açılmadı snin sayfandaki,anlıyamadım.
    “anybody have seen my baby” dönüp dolaşıp dinlediğim şarkıdır.klip ayrı güzel.
    Rolling Stones!!!!daha n’olsun…
    teşekkürler.
    bu arada bu yeşil ters üçgenle yaşamaya alıştım sanırım:)

  2. Youtube linkini de ekledim ama o da acilmiyo sanirsam. Neyse en azindan sarkinin adini yazmak yasak degil!

    Gercekten “Rolling Stones!!!! daha n’olsun…” :)) Kisa ve oz aciklamissin.

    Bu arada bu yesil ters ucgen de seni seviyor sanirsam, cunku birakmiyor yakani :) Ne diyebilirim ki mutluluklar dilemekten baska…

    Ayrica tesekkur etmesi gereken benim ve cok cok ettim. :)

Yorum bırakın