Shortie #3

–          Merhaba…

–          Artık hayatın içinden bu satırlara yazmak için kendime notlar alıyorum. “Ben bunu yazarım ya, bence bu yazılır ha” falan diyorum. Barney Stinson’un “That’s totally goin in my blog” demesi gibi birşey işte… Birşey…

–          Hemen telefonuma yazdığım notlara bakayım, sonra yazayım. Zaten gerisi geliyor kendiliğinden. Gerisin geri…

–          Blog’dan sadece benim tanıdığım insanlara mesaj yazmak. Fakat bu mesajı herkesin okuması, kendini “Görgüsüz” gibi hissetmek ama yine de yapmak. Güzel birşey aslında. İnsanları mutlu ediyorsun kendi çapında…

–          Senem’e çok geçmiş olsun… (bkz.Örnek)

–         Thierry Henry’nin yıllardır içimde oluşan sempatisini kendisi bir gecede s.kip attı… Fazla söze gerek yok…

–          Herkesin ofiste çekemediği insanlar vardır muhakkak. Herkesi çekebilenleri tenzih ediyorum. Ofiste bir kız var, bırakın dakiksını, saniyesi saniyesine uymuyor. Benimle aynı işi yapıyor, tabii ki benden eski ve daha tecrübeli… Bazen eskiden yapılmış birşeyi sormaya gidiyorum, o an yaptığı işi bitirmesini bekliyorum, ben 5 dakika bekledikten sonra “Ne var deNNis?” diyor, “Buyur, sor” diyor… Ben sorunca da “Ne bileyim” diyor. Aha biliyorsun işte… Madem cevap vermeyeceksin, ne diye beni bekletiyosun? Elimden geleni yapıyorum kendimi sevdirmek için, müdürler seviyor, destekliyor, ondan tık yok… Neyse çok uzattım, mutluyum ben ya, mutluyum…

–          Şu seçim anketlerinde “Kararsız” diye adlandırılan bir kesim var. Gece dışarı falan çıkıldığında bir topluluğu aynı anda iki kişi fotoğraf çekiyorsa, mutlaka arada 1-2 kişi iki fotoğraf makinesine de bakamıyor ve öylece ortaya bakarken çıkıyorlar sürekli… İşte bu kişiler “Kararsız” kesimi oluşturuyor bence. Bence öyle…

–          Geçtiğimiz gün bir halı saha maçı yaptık ki sormayın… Ne denediysem oldu resmen. Zaten takım olarak güzel oynadık ama, İskoçya Milli formasını giydiğim maçta resmen bir Kenny Dalglish, bir Souness, bir McFadden oldum… Van Bastenvari şutum da üst direkte patladı ama olsun… Önemli olan zevk almak…

–          Şu hayatta arkadaşları ile buluşacağı vakti anlaşıp, gecikmemek için her seferinde önceden evden çıkan ama her seferinde de geç kalan insan, şanssız bir insandır, o da benim işte…

–          9 gol de atılmaz ki kardeşim… Ama suçlu hakem… Böylesi bir maç 5 dakika da uzatılmaz ki…

–          Fotoğrafta görülen İskoçların resmi çiçeği “Thistle”… Gayet büyüktür kendileri… Ele avuca sığmaz..

–          Beko Basketbol Ligi’nden inanılmaz soğudum bu olaydan sonra. Artık sadece Bornova Belediye ve Karşıyaka’nın maçlarına giderim… O da ‘basketbol’ izlemek için sadece… Gerisi beni ilgilendirmez…

–          Çocuk gibi amatör olmak, o ruhu hissetmek istiyorum yine…Çok zor bişey olsa da artık, ağzıma ilk içkiyi koyduğum, ilk birayı içtiğim, ilk dövmemi yaptırdığım heyecanları özledim. İlk çıktığım basket maçı, ilk aşk… Hepsini özledim… Yeni ilk’ler arıyorum şu an… Biyerlerde olucak aslında, bulucam bir ara…

–          Celtic bizi üzmeye devam ediyor… Yoksa ben ayrıldım diye yas mı tutuyorlar hala?

–          Yeşil eşofmanımı da aldığıma göre artık ben de “tiki”yim!!!

–          Kızları çözmektense, Sudoku çözerim, aklım gelişir… Hiç olmadı ayakkabı bağı çözerim, daha işe yarar bişey yapmış olurum… Gerçi neye yarar ki ayakkabı çözmek? Bilen aydınlatsın…

–          Son olarak derslere devam… Bu hafta Glasgow’lu bir yankesicinin ağzından dökülen sözler; “Gae us yer wallet or al chib ye!” yani “Give us your wallet or i’ll stab you”… Cüzdanı ver yoksa bıçağı yersin…

–          Aman hiç duymayın böyle şeyleri umarım…

–          Saçma bir cümle ile bitirdik ama seven de böyle seviyor işte…

–          Görüşürüz…

 

by deNNis

8 thoughts on “Shortie #3

  1. Yok ya, yasamadim asLinda… Ama her an hersey oLabiLir… ArkadasLara biLgi vermek gerek… Sonra biri cikar da sana bunu soyLerse, akLinda buLunsun diye…

  2. -Henry mi,o da kim..yerin dibindeki mi..
    -bak yeşil eşofmanlı tikii şey,9 gol..böylesi bir maç 5 dakikada uzatılmaz ki,doğru..5 dakikada unutulmaz ki
    -Dennis gerçekten öyle mi hissettin,görgüsüz gibi..basma kalıp dünyada kendine her türlü kıyak geçme lüksümüz de olsun dimi..
    samimi geçmiş olsun dileklerin için teşekkür etsem az gelir biliyorum

  3. he bu arada bnim nie yorum resmim şu yeşil üçgen ucube oluo ki:)) daha pretty cool bişi olsa..ay bak orda duruo halaa yhaa, ağlamak istiyorum

  4. =) 2. yorumun cevabini ben vermeye calisayim. Bizim blog sen yorumu biraktiktan sonra, karakter tahlili yapiyor ve ona gore bir tip belirliyor. Oyle bir teknoloji yani… Karakterin yesil olmasi gecirdigin hastalikla alakali olabilir. Ne diyorum ya ben? =)

    Eger istersen kendine bir avatar belirleyebilirsin wordpress’te ve boylece kurtulursun tek disi bile kalmamis yesil basli canavardan. Bu arada gecmis olsun efendim =)

  5. vaay teknolojiye bak:)) karakter tahlili ha..kişilik çatışmasına giricem bak şimdi. hastalık geçirmedim efendim, kaza geçirdim,çok incesiniz teşekkür ederim

  6. kazadan dizin ile ilgili değil de dişin ile ilgili bir hasar mı aldın da biz mi bilmiyoruz??
    Bu arada ‘vay anam serhat neler dönmüş burada ya’ demek istiyorum… ben yokken çayır çimen yorum dolmuş…
    artık tiki bir genç olarak, o hakkı bizde görüyorsan ben de bu ‘görgüsüzlüğe’ devam ederim o zmn… :)
    sana güzeL biri avatar buLaLım bence…
    Hatta bak, şöyLe diyeLim, bizim bLogda yazarsan, bedava avatar bizden. :)))))

  7. yeşil eşofman : İzmir’e hoşgeldin..
    şu “Thistle” İzmir’in kızlarına benziyor söyleyim,güzel ama dikenli (bir önceki yazına atıftır:) )
    pay attention or sudoku..you choose..

Bir Cevap Yazın

