3 gun, 3 farkli sehir, 3 farkli mac…

Hikaye 3 ay oncesine  ait. Yazmak simdiye kadar mumkun olmamisti. Ingiltere’de 3 gun boyunca, 3 farkli sehirde 3 farkli mac icin 22 Agustos Cumartesi gunu yola koyulmustum. Kac kilometre yol katettigimi bilemiyorum. Ilk duragim Championship’te sezonun 4. hafta karsilasmasi olan Crystal Palace-Newcastle United maciydi. Pazar gunki rota Londra’da Craven Cottege idi. Fulham’in kendi sahasinda Chelsea’yi agirladigi macta kale arkasinda Chelsea taraftarlarinin arasinda maci izleyecektik. Pazartesi ise rotamiz kuzeyi, Anfield Road’i gosterecekti. Beatles’in dogdugu sehirde, Sampiyonlar ligini tarihinde 5 kez kazanmis Liverpool’un Aston Villa ile karsi karsiya gelecegi maci izleyecektik.

Agzina kadar futbolla dolu 3 gun gecirdim Ingiltere’de. Ordan oraya futbol dilencisi gibi gezdim. Kilometrelerce yol katettim. Tek derdim guzel oyunu seyretmekti. 3 gun icinde Ingiltere’nin en iyi ortasaha oyuncularini(Lampard ve Gerard) ve dahasini stadyumdan izlemek nasip oldu. Acikcasi 3. gun artik asiri doz almis gibiydim. Fernando Torres’in golunu seyretmek bile beni kendime getiremedi. Keza Liverpool’da kendinde degildi. Aston Villa karsisinda sahada yoklari oynadilar o gun.

Futbolla yatip, futbolla kalktigim 3 gunki izlenimleri, yasadiklarimi mac mac yazmaya calisacagim  3 ayri yazida… Bu bir giris olsun. Bir kere daha yapmak nasip olur mu bilmiyorum ama, emin oldugum tek birsey varki bir daha maca gittigimde uzak dogulularin yanina dusmemeye dikkat edecegim. Utanmasalar 90 dakikayi kamerayla kaydedecek kadar kimil zararlisi bir millet bunlar. Size onerim mac bileti alirken, kulupten oturacaginiz yerin uzak dogulu yani olmamasini siddetle istemenizdir ;)

Yanlis anlasilmasin, Malouda'yi desteklemeye gitmemistim. Tek derdim rengimi belli etmekti... :)

3 thoughts on “3 gun, 3 farkli sehir, 3 farkli mac…

  1. Vazgeç bu Fransa’dan artık.. en adamı bile adam değiLmiş…
    Şimdilik yazıyı okuyamadaım çünkü ofisteyim, ama akşama doğru yorumLar gelecek…
    Forma da yakışmış hani, kim seçmişse iyi biLiyormuş bu işi…

  2. hayatim boyunca milli takimlarini desteklemedim, desteklemem da zaten. Yazdigim tum yazilarda Afrika somurusune dem vurmusumdur. Forma tamamen blogla alakali birsey :)

  3. Ali Ece’nin dediği gibi; Ülkelerini yüzyıLLarca sömüren Fransa’nın formasını gururLa taşıyan BenzemaLar, Henry’Ler…

Bir Cevap Yazın

