One comment #2

Fransa Milli Takımı sempatimi 1998 ve 2000’de elde ettiği başarılarla kazanmıştı. Gençliğin en ergen dönemlerinde kanıma girmeyi başardılar doğal olarak. Tabi geçen yılların ardından hiç şüphesiz Fransa eski Fransa değil. Dünya Kupası’na kalabilme yolunda Play-off oynamak zorunda kalan horozlar kendileri ile aynı kaderi paylaşan bayan meslektaşları ile Clairefontaine’de buluşmuşlar. Ülkenin her iki Milli Takımı’nı bekleyen zor maçları var. İlk maçta İrlanda Cumhuriyeti’ni 1-0’la geçmenin avantajını elde etseler de erkekleri bekleyen zor maç var. Aynı şekilde bayanlar da 2011 Dünya Kupası’na kalabilmek için Sırbistan ile Play-off oynayacak. İşte her iki takım buluşup anı fotoğrafları çektirmiş. İçlerinden bana en ilginç gelen bu kare. Baksanıza, Henry sanki Zidane’lı, Petit’li, Djorkaeff’li günlerinden bir anısını bayan meslektaşlarına anlatır gibi…

By justnbg

5 thoughts on “One comment #2

  1. Kendisi dün gece yüzyıLın şerefsizLiğini yaparak, ‘güzeL futboL’ oynamak isteyen ve turnuva’da görmek istediğim tek takım oLan İrLanda’yı “ELLERİ İLE” kupa dışına itmiştir…
    Kendisine oLan sempatimi de s.kip atmıştır…

  2. Dün gece maçı baştan sona izledim. Pozisyonda Henry topa elle vurmadan önce zaten bir ofsayt söz konusu. Onu geçtim, Henry’nin topu elle önüne alması ve Gallas’a golü attırmasından sonra benim de canım çok sıkıldı. Fransa böyle Dünya Kupası’na gittiyse ve bu kadar futbolseverin tepkisini çektiyse hayır etmez…

  3. bence de zor hayir edeller. Zaten allah belalarini Domenech ile coktan verdi ya. :) Futbolcu havuzu olarak Avrupanin en iyi ulkesi belkde Fransa ama Zidane dan sonra olmadi, olmuyor… Domenech ile de olmayacak.

  4. Bundan sonra tek diLeğim cezayir iLe fransa’nın aynı gruba düşmesi ve İrlanda’nın öcünü Cezayir’in aLması..
    Oh Mon Dieu, sen büyüksün…

  5. yerle bir oldu ne sempatisi kalmadı gitti,fransa formamı bile salladım attım pencereden,izlemez olsaydım fransayı.yine bir ümit dedim” bu haklı bir gol değildir”demelerini bekledim durdum.baktım ki sevinçten üstüste çıkıyolar fransız oyuncular, kalbime kramp girdi oturdu.

Bir Cevap Yazın

