Shortie #2

– Noat Samisa’ya geçmiş olsun…

– Yine merhaba…

– Bu güzel futbol oyunundan, uzun zamandır eski zevki alamıyorum… Bunun nedeni sadece bende. Eskisi gibi rahat maç izleme olanağım henüz olmadığı için sadece Galatasarayımı takip edebiliyorum… En kısa zamanda evrensel futbola geçiş yapacağım… O zamanı bekleyin…

– Cuma gecesi işten eve dönüp, yemeğimi yedim, hah! Bir baktım TRT 3’te ‘Dünya Kupası Finalleri’ diye bir program başlamış… 1974 Finali’ne yetiştim, ondan sonra 1990’a kadar izledim… O zamanlar futbol başka güzelmiş, başka tatlıymış… Özellikle Altobelli, Rossi ve Tardelli’li İtalya’yı hep Ali Ece’nin o bal damlayan ağzından dinledikten sonra biraz da olsa izleyebilmek çok keyifliydi… Sonra gerçek dünyaya döndüm…

– 80’lerin çocuğu olmamama rağmen, 80’lerin genci olmak isterdim…

– Hayatımın dönemlerini dizilere benzetebiliyorum. Örneğin 2008 yazı benim için ‘How I Met Your Mother’ tarzında geçmişken, İskoçya’daki ilk dönemim ‘Lost’, sonrası ‘Friends’ gibi… İzmir ise tam ‘Aşk-ı Memnu’ya dönecekken, bir anda ‘Avrupa Yakası’ oldu…

– Anlayan anladı…

– Yok yok, Burhan ben değilim…

– Türkiye’de yaşayan biri olarak, ülkede birşeyler değişirken söz hakkımın olmaması çok değişik bir duygu…

– Celtic’i özledim… Yeşil-Beyaz giyen insanları, o Celtic Shop’ları, Parkhead’i özledim…

– İskoçya’yı da özledim aslında…

– Rakı’yı da özledim…

– Ofis insanları ile 6’ya 6 halı saha maçı yapmak… Orta sahada deli gibi bütün maç koşmak… İleri ikili forvette müdürlerin oynaması… Onlara da yine ‘deli gibi’ bütün maç asist yapmak… Maçı kazanmak… Müdürlerin gözüne girmek… Onların da Galatasaraylı olması.. Hoş…

– Hoş beş…

– Celtic’de bir Türk oynasa, dünyalar benim olsa…

– Karşıyaka maçına gitmeyi istemek… İçi içine sığamamak…

– Kendime sonunda bir ev tuttum… Artık yerleşik bir hayatım, kendi yaşam alanım olacak.. Doyasıya döşemeye başlayacağım kısa zamanda…

– İzmir havasının sağı solu belli olmuyor… Girl-in-a-box söylemişti…

– Buradaki kızların da sağı solu belli olmuyor… Havasını soluyan bir başka… Fazla yorum yapmaya gerek yok ki…

– Eve geçince çok film izleyip, çok kitap okumaya karar verdim… Kıbrıs’tan plaklarımı da getireyim, doya doya dinleyim…

– İşinden zevk alan insan, sabah kolay uyanabiliyormuş…

– Son olarak, bu hayatta küçük küçük kağıtlara not alan insan, sevdiklerini üzmek istemeyen insandır bence… Bence öyle…

– ‘I’m na dobber, but this drih is quite dead bonnie here’… İskoç sokak ağzı… Meali; ‘I’m not stupid, but the heavy rain in here is quite beatiful’… Dersler devam etsin diyenler, yorum bıraksın.. :)


by deNNis

5 thoughts on “Shortie #2

  1. Begendim…

    Ozellikle Ask-i Memnu’nun kapisindan donup, Avrupa Yakasini yasama olayini hisseder gibi oldum.

    Konunun Izmir’in kizlarina geldigi noktada susuyorum. Onlar zaten yeterince konusuyorlar :)

    Iskocya’yi ozleyen’ gelir(Nokta)

    (:

  2. dersler devam etsin…

    “…bu hayatta küçük küçük kağıtlara not alan insan, sevdiklerini üzmek istemeyen insandır bence…” Bence de…

  3. aslında “izmirin havasına ve kızına..”dicektim,hadi dedim kız kısmını atliim,ama sen çıkarıp yazmışsın bak:)
    ev bulmana sevindim. ksk maçına gitmeyi istemeyi gel bir de bana sor…ayrıca,bende de o mod var evrensel futbol boyutuna geçemedim bu ara..

Bir Cevap Yazın

