Shortie #1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

–          Konsept değiştirmeye karar verdik… Artık daha farklı, yeni bir yüzle buradan kendimizi anlatmaya çalışacağız…

–          Alpay Erdem’i çok beğeniyorum ve her hafta ilk onu okuyorum… Bu yazı tarzına da biraz ondan özenerek başladım… Tam onun gibi olma ve tamamen kopyalama yapmayacağım… Sadece bazı insanların bu tarzı kullanarak az yazı ile çok şey anlatabileceğini düşünüyorum…

–          İzmir’e yerleşeli 1 ay 5 gün, işe başlayalı da 1 ay olmuş… Şimdilik herşey yolunda…

–          İnsanın önünde başarmak istediği şeyler, ulaşmak istediği yerler olduk sonra, yaşam sevinci daha da fazla oluyor… Kısacası ‘Bir umuttur yaşatan insanı’. Şu anda stüdyo tarzı bir evdeyim, biraz para biriktirince önce güzel bir eve geçmek istiyorum, sonra güzel bir TV, kendim döşediğim ‘retro’ tarzı bir ev, bir PS3… Şimdilik çıta buraya kadar… Bunları başarmam için önüme 1 sene koydum kafadan…

–          Şu ‘zaman’ kavramı ne acayip birşey… Daha geçen sene Eylül sonu Glasgow’a gittiğim ilk günü ve o gün yaptıklarımı tamamen hatırlıyorum. Bu arada 31 Ekim doğum günümdü. Cadılar Bayramı… Geçen seneki doğum günüm sanki dün gibi… Akıp gidiyor işte. Sanki hiçbirşey yapmamışım gibi şu 12 ay içinde…

–          29 Ekim’i ilk kez Türkiye sınırları içinde geçirdim. Değişik…

–          Son 3 senede doğum günümü 3 farklı ülke içinde geçirmek de çok değişik…

–          Celtic’i destekleyen, en azından üstünde Celtic ile ilgili birşeyler giyen, o kadar insan gördüm ki, ha Glasgow’dayım, ha İzmir’de…

–          Son zamanlarda Celtic’in sadece sonuçlarını takip ediyorum. Biraz daha ‘domestic’ olduk bu aralar, ancak da TSL, TBBL…

–          Artık canlı da izlediğime göre basketbol da yazmaya karar verdim.

–          Bu yazı şeklini sevenler ‘Sevdim’ yazıp 3450’ye göndersin…

–          Aslında kaç kişi mesaj gönderecek bilmek isterdim. Bence kafadan bir 5-10 kişi çıkar…

–          Yok ya bizim okuyucular aklı selim insanlar, mantıklı insanlar… Olmaz öyle şey…

–          Populizm… Sevmem…

–          Empati yapmaya başladım buraya geldikten sonra… İyiden iyiye iş hayatına girdiğimden, evde yapacak pek birşey yok… Kitap, film, yazı yazmak derken, iş biraz felsefeye kaydı…

–          İnsanların beni dinlemesi çok hoşuma gidiyor…

–          American History X bence bir adamın hayata bakış açısını değiştirebilir…

–          Havalar soğudu… Ama yine ısınacak… Demedi demeyin, denizci adam konuşuyor burda…(İzmir için konuşuyorum)

–          Çok futbol konuşamadık… Hafta içi yine bir gece daha böyle bir yazı yazıcam… Bu kez de biraz futbol konuşuruz… Belki de bir yazı kendi hayatım, bir yazı da spor üstüne olur… Yorumlara göre bakıcaz artık…

–          Beğendiyseniz mesaj yollamayın ama, ‘olmuş be kardeş’ diye bir yorum yazın…

–          Teşekkürler…

–          See ya brotha!…

by deNNis

2 thoughts on “Shortie #1

  1. Olmş be olm…!!!!!!!!
    Hemde yağ gibi akıyor…
    Diline sağlık

Bir Cevap Yazın

