1 Ay Aradan Sonra Kısa Kısa

Tezimizi teslim edip memlekete, Kıbrıs’a döndük. Bir müddet buralarda takılıp, İzmir’e doğru yol alacağım yine ay sonu. Bu aradan geçen bir ay’lık sürede birçok olay gelişti. Şimdi kısa kısa başlıklar ile geriye dönük eksiğimizi tamamlayalım ve yakında yine gündelik yazılara başlayacağımızın müjdesini verelim…

– Bu aralar Alpay Erdem’in ‘Ben’ isimli köşesinde yazdığı tarzda yazılar yazmaya çalışıyorum. Aynı zamanda içine biraz da Umut Sarıkaya’nın ‘Benim de Söyleyeceklerim Var’ tarzındaki hayal gücünü de katmaya çalışıyorum. Kimse kopya çekiyorum diye bir yanılgıya düşmesin, örnek almaya ve anlamaya çalışıyorum ama bu adamlar hakkaten de bambaşka…

– Hesselink, Hull City’ye transfer oldu. Celtic’e verdiği herşey için teşekkürler. Umarım orada da başarılı olur. Zira Hull City’yi severiz.

– Eylül ayındaki FourFourTwo dergisinde ‘Konuk Blog’ olarak yer bulduk. Temmuz ayı içinde gittiğim Celtic-Tottenham maçını anlatmaya çalıştım biraz.

– İzmir’de işe başlıyorum kısmet olursa. Çınarlı bölgesinde bulunan bir şirkette. Evimi de buldum. Artık düzenli olarak, belki de önümüzdeki 5 sene (en azından) bir İzmirli olmaya karar verdim.Şimdiki soru şu; ‘Karşıyaka mı, Altay mı, Göztepe mi?’

– Sanırım Karşıyaka…

– Celtic lige iyi başladı fakat geçtiğimiz hafta kendi evlerinde Dundee Utd. ile 1-1 berabere kaldılar ve ilk puanlarını kaybettiler. Bu takıma iyi bir orta saha oyuncusu gerekirken, kalkıp da Donati’nin, hem de tam formunu bulup oynamaya başlamışken, satılması, Mowbray’in gözümdeki ilk hatası olarak yer edindi.

– Rangers da iyi başladı. Transfer sezonunu çok da parlak geçirmeyen son şampiyon ilk üç maçını aynı Celtic gibi kayıpsız geçerken, son hafta Motherwell ile golsüz berabere kaldı. Puanlar hala eşit.

– Dundee United ise nasıl oynaması gerektiğini iyi biliyor. 4 maçta aldıkları 8 puan ile lige iyi başladılar. Hedefleri Avrupa Kupaları. Merakla izleyeceğiz.

– Premier Lig’de Burnley’de forma giyen Fletcher’e dikkat… İzlenmeye değer…

– Türkiye Basketbol Milli Takım’ını yazmak var içimde. Gerçi Kıbrıs’ta yazdığım gazetede birkaç yazı yazdım ama… Fransa da dikkat çeken bir takım.

– Hatırladığım kadarı ile Artemio Franchi de İzmir’li bir arkadaştı. Umarım tanışma fırsatı elde ederiz… Bir de artık Ali Ece ile yüzyüze tanışma şansını bulmak istiyorum… Ramazan da sona erince öyle güzel bir Rakı masası ve doyumsuz sohbet…

– Aramıza yeni katılan justnbg’ye ve diegopelusa’ya hoşgeldiniz de diyelim buradan… LeFoot’a da yeni eğitim-öğretim döneminde başarılar dileyelim…

– Cumartesi günü Kıbrıs Rum Kesimi’nin Livorno’su sayılan Omonia’nın lig maçına gideceğiz justnbg ile birlikte. İzlenimler yine burada olacak…

– Galatasaray herkese inat dillere destan futbolun ilk adımlarını atmaya başladı, ayaklandı ve devam ediyor. Çok iyi şeyler bekliyorum onlardan bu sene… Bu sayfada Türkiye Ligi hakkında yazmadığımız için duygularımızı ifade etmekte zorlanıyoruz ama tabuları yıkıp ara ara bu konuya da yer verebiliriz.

– Keita’yı LeFoot’tan bir kez daha dinlemek isteriz. LeFoot bize Keita’yı yazsanaaaa, yazsanaaaa, yazsanaaa aaa…!!!

– Bende şimdilik bu kadar. Yakın zamanda görüşmek üzere.

by deNNis

Bir Cevap Yazın

