Union Jack

P8090041

Bambaska bir hayat yasiyorum son 1 aydir. Degisimin boyutu koklu olunca yazamadim uzun zamandir. Simdiye kadar ne demek istedigimi toparlayamasamda, birkac cumle icinde toparlamayi umuyorum. Dennis yazmisti bloga, bir sure yazamayacagimizi. Hem onun, hem benim hayatimda ciddi degisiklikler oldu. Kendi durumumu ozet gececek olursam; 2 yildir Ingiltere de master yapma cabalarim tam dibe cokmusken bir anda kirilma noktasini yasadim ve Ingiltere nin yolunu tuttum. Yuksek lisans dersleri eylul ayinda baslayacak olmasina ragmen onceden gelip burada calisma yolunu sectim. Boylece Ingilizcemi gelistirmem ve buralara alisam mumkun olacakti. 1 aydan daha fazla bir sureyi geride biraktim burada. Ingiltere gorulmesi gereken ulkelerden biri bunu en bastan soylemeliyim.

Daginik bir sekilde yazmaya basladim. Boylede gider bu. Son bir aydir evden sabah 10’da cikip gece 11’de eve dondugum ve sadece pazar gunleri bos oldugum bir duzende yasiyorum. Internete ulasmak kolay olsa da, zaman darligi yuzunden sadece okuyabiliyorum. Hal boyle olunca 1 ayi askin bir suredir ortalardan kayboldum. Bu arada Fransa ligide basladi. Transfer doneminde Fransiz takimlarindaki hareketliligide yeterince takip edemedim. Kisa bir zaman icinde bu konuda bir seyler yazmayi umuyorum. Uzun zamandir birseyler yazamamis olmami anlayisla karsilamanizi umuyorum. Yaklasik 1 ay daha da yazmak icin yeterli zamani bulamayacigimi dusunuyorum.

Su an Ingiltere’nin Kent bolgesinde yasiyorum. Eylul ayinda ise rotam kuzeyi gosterecek.Yuksek lisans amaci ile 1.5 yil boyunca Sunderland’te olacagim. Biliyorum aklinizdan ne gectigini! :) Kalacagim yer Stadium of Light’a cok yakin ve su an Sunderland takiminin kombine biletini almak icin ugrasiyorum. :)

Buraya alismam yaklasik 2-3 hafta aldi. Ve kendime gelir gelmezde ilk dusundugum sey, ilk firsatta maca gitmek oldu. Bu konuda da muthis gelismeler var. Ayrintilar birkac gun icinde…

Geride kalan zaman icinde acikcasi Ingiliz futboluyla, Fransiz futbolundan daha cok ilgiliyim haliyle. Hergun mutlaka Guardian’in spor eki bastan sona okunuyor ve sunu soylemem gerek eger Ingiliz gazeteleri arasinda bir secim yapma durumunda kalirsaniz mutlaka Guardian’i hepsinden once denemelisiniz.

Konuyu nerden, nasil toparlayacagimi bilemiyorum.O yuzden bu post bir baslangic olsun. Eylul ayi ortasiyla birlikte duzenli bir sekilde yazmaya devam etmeyi umuyorum.

Kalin saglicakla,

Not: Turkce karakter sorununu da kisa bir zaman icinde cozmeyi umuyorum. Yoksa kacak cep telefonu ile kisa mesaj yazmis gibi hissediyorum.

5 thoughts on “Union Jack

  1. dennis de olmasa ne olacaktı blogun hali:) hayır abi sen de ingiltere yollarını tuttun ya artık blog fransız futbolunu unutacak diye korkuyorum:)

    şaka bir yana senin yazılarını da özledik…

  2. Yakalamışken selamı gönderelim.
    Kendine dikkat et oralarda.

    Bu arada bu Sunderland’in kombine bileti için de mi sıra falan var. Uğraşıyorum dediğin için soruyorum

  3. @ alperensaylar
    fransiz futboluyla ilgili yazmaya bir yerlerden baslamak gerek. bende yazmayi cok ozledim. Ama yazamasamda okumaya calistim. Baska bir ulkede futbol hakkinda amatorce yazan bu kadar saglam bir topluluk varmidir bilmiyorum ama tek bildigim muthis bir is cikardiginiz.

    Tesekkurler…

  4. @ flyingdutchman
    Ortalardan kaybolup, yeniden ortaya cikmak icin beklemeye gecmistim. Yine de bloga biseyler yazayim nasil olsa ucan hollandali yakalayamaz diye dusunmustum. Yakalandik efendim :) Selamlar bizden efendim. En kisa zamanda ayrintili bir sekilde muhabbet etmek gerekiyor sanirim. Cok sey birikti.

    Bu arada borges transferi burada Sun gazetesine kapak oldu. (iki anlamda da :) en kisa zamanda isime geri donecegimi bildirir, saygilar sunarim.

    Unutmadan, Sunderland kombine bileti icin sira yok ama membership olaylari falan… birde maddi olaylar var tabi ;)

  5. sunderland maçlarına gidince bizler için de newcastle ile alay et. hayır sunderlande sempatim yok ama alan shearer’a rağmen newcastle nefreti işte:)

Bir Cevap Yazın

