Celtic – Arsenal

Eşleşme bu şekilde… PenneArabiata ile bağlantıya geçmek gerek. Bahise girmeyi düşündüğüm arkadaşlar ile bu zevki yaşayamayacağımıza üzüldüm fakat öte yandan karşımıza bir İngiliz ekibinin çıkmasına sevindim.

Takım için daha motive edici bir unsur bu. Arsenal’i bu sezon izlemedim. Ama zor bir eşleşme olduğu aşikar. Ama Mowbray bu turu geçemese de, takımın ve taraftarın ona sabretmesi gerektiğini belirtmiştik. Gelecek, Mowbray ile gelecek diyorum ve ‘beat da gooners’ mesajımı Celtic’e gönderiyorum…

Umarım hayırlısı olur derken, önümüzdeki günlerde daha detaylı bir inceleme yaparız diye düşünüyorum.

by deNNis

2 thoughts on “Celtic – Arsenal

  1. Tam da FourFourTwo’nun en güzel yazanı Erdem Kabadayı mesaj atmıştı bana: “Kolay kura oldu, sizinle eşleştik” Arsenalli’dir sözde ama George Graham, David O’Leary hatta Liam Brady kim onları bile bilmez zamane Arsenallisi Erdem Kabadayı, Kaya Adalı… “Biz elersek sizi, o zaman işte Liam Brady kimmiş öğrenirsin demiştim”
    Sonra eve geldim birden, hayatımda aldığım en anlamlı hediye: Celtic torbası, hem de official, official olmasa da Glasgow’daki salı pazarından olsa da anlamlıdan da öte, The Stone Roses şarkısı gibi bir an: Torbanın içinden 40. yıl forması çıkmaz mı Lizbon Aslanları’nın, ah be Deniz ah be İbrahim ben size yüzlerce forma alsam, 1991 Kızılyıldız’dan, 1991 Beşiktaş’a, 1978 Liam Brady’li ARsenal’e hatta ve hatta Kenny Dalglish’in giydiği 1985 model Liverpool formasına… Ne yazsam, ne desem boş, hani bir yerlerden duydum, Deniz dünyanın en güzel şehrine İzmir’e gelecekmiş yakında, ah be ben sana Karşıyaka başkanının elinden 10 numara forma yollatmaz mıyım!
    Biz Arsenal’i eleyebiliriz de, elemesek de Strachan’ın kazandırdığı 3 şampiyonluğa bedel Moskova maçındaki güzller güzeli futbol, o Monica Bellucci kalçası tadındaki oyunun aynısını oynasınlar, katıksız Celtic ruhlu Tony Mowbray’in oyununu sergilesinler yeter de artar bana, yoksa Arsene Wenger’in her takımının başımın üstünde yeri var… Ama ya elersek, işte o zaman atlar giderim ilk uçakla Karşıyaka’ya Deniz’in yanına! Belki İbrahim de gelir, kim bilir? Siz varsınız ya, sizi biliyorum ya işte futbol hi büyümek istemeyen çocukların oyunu sahiden de, anlayana… Sizi bir anlasalar zaten! O zaman devrim olur işte! İyi ki varsınız kardeşlerim

Bir Cevap Yazın

