Portsmouth Gunlugu #1

Ozur dilerim oncelikle, arkadasimin evinde Turkce klavyeli bilgisayar olmadigindan boyle yaziyorum.

Portsmouth’dayim su an. Portsmouth cok guzel, gerci hava bu aralar kapali ama kaldigimiz yer deniz kenari ve harika bir manzara var. Etraftaki gezilecek yerler de cabasi. Yarin Historic Dockyard’a gidecegiz. Dort gozle bekliyorum.

Dun Rangers’in deplasmanda Hibs ile 1-1 berabere kalmasi averaj ile Celtic’i lider yapti. Sevincten havalara ucuyorum su an. Butun gun Celtic formam ile geziyorum. Burdaki arkadasi da Celtic’li yapip, onun da Celtic formasi almasini sagladim.

Su yazilari yazarken de bir yandan 1989 Hillsbrough faciasi anisina oynanan Liverpool Legends – All Stars macini izliyorun. Liverpool kadrosunda kimler yok ki. Kenny Dalglish, Ian Rush, Alan Hansen, Aldrige ve adini sayamadiklarim. Karsilarinda ise Sheringham, Shearer gibi efsaneler. Ian Rush yine golunu atti. Cok guzel bir mac oluyor. Her ne kadar King Kenny sadece 18 dakika sahada kalabilse de, onu yine kirmizi forma icinde gormek cok guzel.

Ayrintilar ile devam edecegiz… Ama Portsmouth guzel lan, bi bakiyim, valla guzel…

by deNNis

One thought on “Portsmouth Gunlugu #1

  1. O maçta olmak için çok şeyimi verirdim. Maç Dalglish’in annem gibi kanser geçiren hanımı tarafından kurulan dernek tarafından düzenlendi. Bu arada Dalglish’in fotoğrafını gördüğüm anda elim ayağım titredi. Rush, Staunton, Beardsley, Mölby, Aldridge ayırt etmeden hepsi ama hepsi benim kayıp çocukluğumun en sıcak, en güzel anları…
    benim için de gez, git sarıl Dalglish’in boynuna

Bir Cevap Yazın

