“El Classico” mağduru…

Bu blogta bugüne kadar İspanya ligi hakkında tek kelime birşey yazmamıştım. Yazmaya da niyetim yoktu hani. Ama dün gece oynanan Real Madrid-Barcelona maçından sonra bir şeyler yazmamak olmazdı. Yazacaklarım daha çok maçın bana yaptırdıkları ile ilgili… Maç öncesi planımı yapmıştım. Saat 21.00 başlayacak olan “El Classico” ile çakışan Ligue 1 maçlarını bir arada izlemem gerekiyordu. O yüzden El-Classico’nun ilk yarısını, Valenciennes-Lyon maçının ikinci yarısıyla dönüşümlü, ikinci yarısını ise Marsilya-Toulouse maçının ilk yarısıyla dönüşümlü izleyecektim.

Real Madrid-Barcelona’nın başına, elimde uzaktan kumanda, dönüşümlü olarak Fransa ligi maçlarını da izleyebileceğim umuduyla oturdum… Ama ne mümkün. Barcelona, öyle bir futbol oynadı ki… Bir kere bile bakamadım Fransa ligi maçlarına. Hayatımda izlediğim en şahane maçlardan biri, hatta ta kendisiydi dün geceki maç… Real Madrid taraftarı takımlarına kızmamalı, takımın yapabilecek hiçbirşeyi yoktu çünkü… Kendimi şanslı sayıyorum, böyle bir maçı izlediğim için…

Ama bir yandan da, Real Madrid  ve ben Barcelona resitalinin mağduru olduk. Ama benim durumum Real’den iyi… :)

5 thoughts on ““El Classico” mağduru…

  1. 1-0 real öndeyken bile barcanın fark atacağı belliydi.böyle makina gibi işleyen bir takım görmedim.messi ilk defa serbest gibi oynadı eto messinin yerinde sagda oynadı.messi iniesta xavi üçlüsü göbekte şov yaptı.messiyi nasıl c.ronaldoyla kıyaslıyolar inanamıyorum :)

  2. @ anıl
    teşekkürler düzeltmen için… lorient nerden çıktıysa… kafam hala real madrid-barcelona maçında anlaşılan. gereken düzeltme yapıldı.

  3. marsilya-toulouse maçının 2. yarısına yetişebildim, izlediğim en keyifli 2. yarılardan birisiydi, müthişti.

  4. @onur
    bende maçın 2. yarısını izleyebildim. Maçın tüm gollerinin 2. yarıda olması büyük bir şanstı açıkcası. carasso’nun performansı şahaneydi.

Bir Cevap Yazın

