Yarıştan kopmamak…

Dün halı saha maçım vardı,  Rennes-Bordeaux maçıyla aynı saatlerde… Son dakika golüyle kazandık halı sahadaki maçı…. Bütün maç önde götürüp, maçın sonuna doğru geriye düşmüştük. Ama maçın sonunda kazanan bizdik… Bizimkisi basit bir maçtı, ama yine de maçı kazanmanın yarattığı gülümseme ile  döndüm eve. Eve gelirgelmez Rennes-Bordeaux maçına baktım hemen! 87. dakika da Bordeaux 2-1 önde idi. Bordeaux maçı kazanır diye düşünüp, duşa girdim. Duştan çıktığımda Bordeaux’un 3-2 kazandığını gördüm. 89’da ellerinden giden maçı 90+3’de çevirmişlerdi. Çok önemli bir geri dönüştü bu.  Maçı kaçırdım diye hayıflanıyorum hala…

Bordeaux şampiyonluk yolunda, önemli bir maçta müthiş bir dönüş gerçekleştirdi.  Az daha puan kaybedecekleri bir maçta, tutunmayı ve istediklerini almayı başardılar. Hem de 10 kişiyle bunu gerçekleştirebilmek o kadar kolay değil ve bu sonuç onlara şampiyonluk mücadelesinde güç ve güven katacaktır. Kalan 5 haftada Fransa’da mücadele çetin bir şekilde devam edecek gibi görünüyor. Kimse 7 yıllık Lyon hegemonyasını yıkma isteğinden vazgeçmeyecektir. Lyon’da son 7 yıllık büyünün bozulmasına kolay kolay izin vermeyecektir.

Bordeaux, 3 puanı alarak, Marsilya’ya yakın takibini 36. haftadaki Lyon maçına kadar -her an öne geçebilirmiş gibi- devam ettirecektir. Ancak 36. hafta da Velodrome’da kazanan Marsilya olursa, şampiyonluk da onlarındır artık…

One thought on “Yarıştan kopmamak…

Bir Cevap Yazın

