Borges’e teşekkür…

borges

Dün, sevgili Borges “Top 10 Blog” larını sıralamış blogunda… LeFoot blogda “Liste dışı olup da güzel iç çıkaran bloglar” arasında yer alıyor. Borges gibi bir ustadan, övgü  almak çok hoş… Borges şöyle yazmış blogumuz hakkında;

Le Foot: Fransa ligine ilgi duyuyorsaniz maalasef baska seceneginiz yok ama baska acidan daha iyisi de sanirim olamaz. Flying Dutcman blogu yazarlarindan nefis bir adamin sundugu leziz bir Fransa ligi blogudur.”

Yeri gelmişken söylemek gerek. Sevgili Borges’in benim için özel bir yeri var. Bu blogun ilk zamanlarda, tam da kendim yazıp, kendim okuyorum modundayken, bu bloga ilk yorumu yazan o olmuştu… Yorumu bugün gibi hatırlıyorum: “Ilk defa göz gezdirdim bloguna.. Gayet basarili ve keyifli. Fransa ligi icin sik sik ziyaret edecegimi bildirir, bu baslangic asamasinda sessizlige aldirmadan devam etmeni…” diye devam ediyordu yorum… Nasıl heyecanlandığımı anlatamam…

Hem o gün, hem de bugün için sonsuz teşekkürler sevgili Borges…

LeFoot

2 thoughts on “Borges’e teşekkür…

  1. Cok güzel bir resim olmus, kendi top 10 postuma mi koysam diy dusunmuyor degilim ;)

    Efendim ben olan biteni yazdim, Fransa ligine egilen blog sayisi oldukca azinlikta, tek basina bu dahi bir deger tasir iken yapilan isin karsiligi da keza ayni sekilde.

    Bu sekilde ince düsünüp böyle bir post atilmasinin yani sira ilk yorumun bana denk gelmesi de ayri bir güzellik imis..

    Saygilar bizden..

  2. resimi araklamak tamamen serbesttir. hiçbir hakkı da saklı falan değildir :)

    Yazdıklarının aldığı tepkiler de, en az yazılanlar kadar hoş. Gerek yazanlar, gerek ziyaretçiler arasındaki şahane iletişim ve etkileşimi de ortaya çıkarmış olduğunu düşünüyorum…

Bir Cevap Yazın

