Keep on bloggin’ with Scottish

face5ca

Günü kapatırken, güzel bir haberim var herkese… Bundan 5 ay önce alternatif birşeyler yapabilme arzusuyla çıkmıştım yola. Aradan tam 5 ay geçmiş. Dolu dolu geçen 5 ay. Yazdığımdan çok fazlasını öğrendim bu süreçte. Şu ana kadar yaklaşık 18.000 ziyaretçi görmüş bu blog… Ne diyim hepinizin eline, gözüne, zihnine, yüreğine sağlık…

LeFoot blogta alternatif ve farklı bir iş yapmayı ne kadar başardım bilemiyorum geçen zaman içinde. Fransa ligi gibi pek konuşulmayan bir ligi elimden geldiğince yazmaya çalıştım bugüne kadar… Yeni günle birlikte “alternatif ligler blogu” olmak yolunda bir adım daha atıyoruz. Blogta Fransa ligi gibi alternatif bir ligden sonra, İskoçya ligi de yazılacak ve konuşulacak artık…

İskoç futbolunu bizlere ta İskoçyalardan deNNis yazacak. Celtic taraftarı bir adamdan bahsediyoruz, dikkat etmek gerek! deNNis bundan böyle, bu blogta döktürecek efendim. Yani artık bu blogda iki kişiyiz ve konseptimizi genişletiyoruz. Yeri gelmişken belirtmek isterim ki; İskoçya da sıkı bir Hibernian taraftarıyım ve bir Celtic taraftarı olan deNNis’den sağlam bir Hibernian yazısı bekliyorum:)

Genişleyen konsept kapsamında; zaman zaman memleketimiz Kıbrıs’ın futboluna da değinmeye çalışacağız. Ambargoların gölgesinde, tutkuyla futbola bağlanmış insanların hikayesi var aslında Kıbrıs’ta…

Zaman zaman haddimizi aşmadan sinema, müzik ve günlük ruh halinde aklımızdan geçenleri de yazarak, bazen futbolun dışına ama ondan çok uzaklaşmadan yazmayı düşünüyoruz. Değişen konsept ile birlikte blogun isminde de bir değişiklik yapıyoruz. Ancak adresimiz aynı kalacak. Fransızca da futbol anlamına gelen “LeFoot” yerine “Banlieue” ismini kullanacağız. “Banlieue” de fransızca bir kelime ve Türkçede “Banliyö” anlamına geliyor…

Sözün özü; genişleyen kapsamla yola devam ediyoruz…

LeFoot

8 thoughts on “Keep on bloggin’ with Scottish

  1. gerçekten blogunuz mükemmel.fransa ligine karşı çok büyük bir sempatim var özellikle marsilya takımına karşı.bu blogu ilk bulduğumda çok sevinmiştim çünkü fransız ligini böyle bize en ince detayıyla yansıtan hiçbiyer yoktu.her gün düzenli olarak takip etmeye çalışıyorum.yazılarınız cok hosuma gidiyor.iskoç ligi hakkında da herhangi bir bilgim yok ancak merak ettiğim bir lig.sadece celtic ürünlerinin her yerde yok sattığını biliyorum :) bu ligin yazılarınıda merakla takip edeceğim.sinema müzik vs gibi yan konularda da yazmanız cok hos olacak eminim.şimdiden elinize sağlık.

  2. süper haber.. blog dünyasının ‘her telden’ zihniyetinden çok, konsept bloglar yönünde bi eksiği olduğunu düşünüyorum.. bunun için herhangi bi şey yaptığım söylenemez, zira kendi blogum da oldukça ‘gelişine’, fakat sizi takdir etmemi engellemiyor bu.. keep bloggin’ pek tabi..

  3. @ Ryuzaki
    blog hakkındaki düşüncelerin ve sürekli katkından dolayı yürekten teşekkür ederim. Yazarken, okurken, yorumlarken, eleştirirken farkında olmadan bir etkileşim kuruyoruz aslında. Güzel bir his bu…

    Yola genişleyerek devam ederken, eleştirilerinizi, düşüncelernizi bizden esirgememenizi rica ederim…

  4. Anlaşılan daha da şenlenecek burası :]

    Dennis’e hoşgeldin ve sana da hayırlı olsun deyip İskoçya liginden yazıları beklemeye başlayalım…

  5. Çok güzel bir haber.Biz uzaktan yalnızca Old Firm ekseninde ancak bir şeyler alabilir iken İskoç futbolunu İskoçya’dan yazacak birinin varlığı bir boşluğu daha dolduracaktır.Futbolpedia’da da güzel şeyler çıkıyordu ama özelleşmiş postlar benim için çok daha ilgi çekici olacaktır.

    Senenin son Old Firm’ine de kaldı 10 gün, sezon değerlendirmesini de içine alacak bir maç yazısı bekliyorum. :)

  6. Son yorum isimsiz değil, wordpress/blogspot çakışması.Alışkanlık işte. :)

    Noat Samisa, selamlar…

  7. fransa ligi icin gozumuz kulagımızdı burası bir kac aydır, iskocya ligi icin de ilk durak oldu anlasılan..

  8. Ryuzaki, Sheed ve Franchi’ye teşekkür ederim. Yorumlarınız insana yazmak için daha da bir şevk ve istek veriyor.
    Turgay Keskin arkadaşıma da teşekkür ederken, ona da ayrıca kendi blogunu takip ettiğimi ve alternatif ligler açısından çok doyurucu bir blog olduğunu söylemek isterim.
    Noat Samisa’nın da blog okumaya başladığımda en fazla okuduğum blog olduğunu söylemek isterim. Sizlerden gelen yorumlar çok sevindirici. Ayrıca FutbolPedia olduğu yerden devam, ama artık oraya sadece Kıbrıs’ta gazetede basılan işleri giricem. Maksat herkesle paylaşmak ve bir back up yaratmak.
    Sevgiler

Bir Cevap Yazın

