Gündem Gourcuff

Laurent Blanc ile sözleşme uzatan Bordeaux yönetimi, bunun ardından hemen ikinci adımı attı. Yoann Gourcuff’un sözleşmesindeki 15 milyon euroluk satın alma hakkını kullanmak için Bordeaux yönetimi harekete geçti. Olay hem Bordeaux başkanı, hem de Blanc tarafından doğrulandı. Konuyla ilgili basına konuşan Bordeaux başkanı Jean-LouisTriaud “Gourcuff için sözleşmedeki opsiyonu kullanmaya hazırlanıyoruz, bu yüzden beni hergün telefonla aramaktan vazgeçebilirsiniz.” demiş. Blanc ise, Gourcuff ‘u Bordeaux ‘ta kalmaya ikna etmeye çalışacağını söylemiş.

Geçen pazar basına konuşan Gourcuff, “Geleceğim hakkında birşey bilmiyorum, ancak Bordeaux ‘da çok iyi vakit geçirdiğimi söyleyebilirim.” Bordeaux tarafında bu yönde olumlu işler olurken, Les Girondins’e bir yardım da hiç beklenmeyen yerden, Milano’dan geldi. Ancelotti’nin Gourcuff hakkında yaptığı açıklamaları hatırlanacağı üzere yazmıştım.

Bordeaux yönetiminin transferin finansmanı için sponsorlarıyla görüştüğü konuşuluyor. Bordeaux ‘un ana sponsorları ve Tv kanalı M6 ‘dan destek alabileceği belirtiliyor. Hatta M6 başkanı Nicolas de Tavernost ‘un basına yansıyan yardım sözü niteliğindeki açıklamaları da var.

Ankara’da yaşadığım dönemde belediye nerede bir iş yapsa, oraya bir tabela yerleştirirdi. Tabela’nın üzerinde “Büyükşehir çalışıyor!” ibaresi yazardı. Bende bloga bir tabela yerleştiriyorum. “Bordeaux çalışıyor!”

Bir Cevap Yazın

